שיקום צנרת ללא הרס – יש דבר כזה?

אם היינו אומרים לכם שקיימת האפשרות לבצע שיקום צנרת ללא הרס – הייתם מאמינים לנו? אנחנו יודעים שזה נשמע כמעט בלתי אפשרי, אבל זה לגמרי נכון. רוצים לדעת איך אנחנו עושים את זה? איך אפשר לבצע שיקום צנרת ללא הרס? בעידן של היום, שמלא בכלים טכנולוגים מעולים, זה רק מובן מאליו שיהיה ניתן לבצע שיקום צנרת ללא הרס! עם זאת, ישנן שלוש שיטות עיקריות שבהם משתמשות החברות המובילות בתחום.שיקום צנרת ללא הרס

שיקום באמצעות טלאים

ממש כמו שבעבר היו מאחדים בגדים קרועים עם טלאים, כך אפשר לבצע גם במערכת הצנרת שלכם. בשיטה זו אנחנו עושים שימוש באמצעות טלאים (פאצ׳ים) בכדי לתקן ולאחות קטעי צנרת שניזוקו. את ההדבקה אנחנו מבצעים עם יריעה ייעודית ודבק מיוחד שיבטיחו לכם מערכת מתפקדת. שיטה זו מתאימה למערכת שנפגעו באופן נקודתי מבלאי, צמיחה של שורשים במערכת או נזק של מכרסמים.

שיקום באמצעות אפוקסי

אפוקסי הוא חומר מוכר מאוד בעולמות הבנייה, ובשנים האחרונות הוא עשה את דרכו גם לעולמות השיפוצים. בשיטה זו אנו נעזרים ברובוט מתקדם וזעיר שחודר אל המערכת ומצפה אותה בשתי שכבות של אפוקסי על מנת להגיע לרמת האיטום המירבית. ישנן חברות אשר משתמשות בחומר הזה בצורה של התזה, אך הוכח כי שיטת המריחה הינה יעילה הרבה יותר מאשר שיטת ההתזה.

שיקום באמצעות שרוול

השיטה השלישית לביצוע שיקום לצנרת שלכם ללא הרס שלה היא שיקום באמצעות שרוול. בצורה זו אנחנו משתמשים בשרוול בעל חומר פולימרי מתקשה, והוא למעשה נדבק אל החלק הפנימי של המערכת ומחליף אותה. כך, אנחנו יכולים למעשה להחליף צנרת מבלי לפרק את כל המערכת. שיטה זו מתאימה בעיקר למערכות צנרת שנפגמו באופן מהותי מהיסוד אך הלקוחות לא רוצים לבצע החלפה מלאה של המערכת.

שיקום צנרת זה ״גלובל פאצ׳!

אם גם אתם חושבים ששיקום צנרת ללא הרס הוא הדבר שיוכל לסייע לכם, הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם! אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקביעת ביקור בהקדם האפשרי בטלפון: 052-5559020.

תפריט נגישות

× דבר איתנו